نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1960
-
الف
+

36 فلم در دومین روز از «جشنواره کودک و نوجوان» ایران اکران می شود

در دومین روز از سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم های کودک و نوجوان ایران 36 فلم اکران می شود.

به گزارش آی فیلم 2، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم های کودک و نوجوان در دومین روز، 36 فلم کوتاه و بلند را به نمایش می گذارد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم های کودک و نوجوان که از 28 اسد(مرداد) آغاز به کار کرده است، در دومین روز در سالون های «نصف جهان»، «پردیس سینمایی ساحل و زنده رود»، «نقش جهان» ، «چهل ستون و چهارسوق»، «پردیس سینمایی چهارباغ» ، «بهمن»، «سالن های 1، 2 و  4 سیتی سنتر» و «پردیس هنر» میزبان 36 فلم کوتاه و بلند است.

فلم کوتاه «مرداب » به کارگردانی «تورفین ایورسن»، فلم بلند «سوپر یوفی» به کارگردانی مارتین اسمیتز با دوبله همزمان، فلم بلند «شب آفتابی» ساخته سید علی مدنی، فلم کوتاه «رونالدو »به کارگردانی «رسپ بزگز» و فلم بلند «فریاد سکوت» به کارگردانی ویلادیمیر پوتاپوف با دوبله همزمان از جمله آثاری هستند که در دومین روز از سی و دومین جشنواره بین المللی فلم های کودک و نوجوان ایران اکران می شوند.

این جشنواره با هدف معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین‌الملل، زمینه‌سازی برای توسعه پایدار و متوازن سینمای کودک و نوجوانان، زمینه‌سازی برای تبادل اندیشه و تعامل دست‌اندرکاران سینمای کودک و نوجوان، شناسایی ظرفیت‌ها و ترویج صنایع فرهنگی از سال 1361 هجری خورشیدی برگزار شده است.

گفتنی است اکران فلم ها در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم های کودکان و نوجوانان ، تا چهارم سنبله(شهریور) 1398 در شهر تاریخی اصفهان ادامه دارد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

نمایش فلم های خاطره انگیز ایرانی از «شهر موش ها» تا «خواهران غریب» در جشنواره «بین‌المللی فلم کودکان و نوجوانان»

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم های کودک و نوجوان ایران آغاز به کار کرد

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر